Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.

Το πιο όμορφο παιδί δε μεγάλωσε ακόμα.

Τις πιο όμορφες μέρες, τις πιο όμορφες μέρες μας, δεν τις ζήσαμε ακόμα.
Δεν τις ζήσαμε ακόμα.

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

ΠΑΤ ΠΑΤ


Πατ πατ

Σήμερα μίλησα στον Κύριο Γενικό
και εκείνος μου έκανε ένα πατ πατ στην πλάτη
κι αυτό το έκρινα πολύ ευγενικό
και από τότε η ζωή μου είναι γεμάτη

Του χαμογέλασα υπερήφανα, ζεστά
κι έγειρα λίγο προς τα κάτω το κεφάλι
-κάθε υφιστάμενος πρέπει να φέρεται σωστά-
Κι ο Γενικός για ανταμοιβή πατ πατ και πάλι

Μου απηύθυνε το λόγο. Ειλικρινά!
Ο Κύριος Γενικός! Φαντάσου! Εμένα!
κι ένοιωσα πως γεννήθηκα ξανά
αμέσως, όλα τα προβλήματα λυμένα

Γύρισα πίσω στο γραφείο με ένα δέος!
Ένα πατ πατ είναι αρκετό όλα να αλλάξουν
Ένα πατ πατ κι από το τίποτα σπουδαίος
Από τη ζήλια τους οι άλλοι θα λυσσάξουν

Πόσο υπέροχος ο άνθρωπος αυτός!
Να! Κάτι τέτοιοι μοναχά βλέπουν σε μένα
ότι δεν είμαι ένας υπάλληλος απλός
και τα πατ πατ γι αυτή την πλάτη είναι φτιαγμένα

Τι κι αν δεν παίρνω ένα ευρώ υπερωρία;
Πείτε ό,τι θέλετε το ξέρω πως ζηλεύετε
γιατί είμαι πρότυπο εγώ στην εταιρεία
κι ο Γενικός, μόνο εμένα εκμεταλλεύεται


ΣΤΙΧΑΚΙΑΣ

Πηγή: Νέοι Ήχοι στο Παμπάλαιο Νερό
http://pampalaionero.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου