Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.

Το πιο όμορφο παιδί δε μεγάλωσε ακόμα.

Τις πιο όμορφες μέρες, τις πιο όμορφες μέρες μας, δεν τις ζήσαμε ακόμα.
Δεν τις ζήσαμε ακόμα.

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Καταγγέλω την εφημερίδα ΑΥΓΗ

Αγαπητοί κύριοι της ΑΥΓΗΣ. Δεν ξέρω ποιός σας έστειλε το κείμενό μου, που δημοσιεύτηκε για τον σύντροφό μου Γ. Χατζησάββα στην τοπική εφημερίδα ΑΝΑΤΟΛΗ και στο μπλογκ μου.
Δημοσιεύσατε το κείμενο χωρίς καν να με ρωτήσετε. Δεν ξέρω αν το συνηθίζετε, αλλά συνήθως ο συγγραφέας είναι υπεύθυνος για το που θέλει να δημοσιευτεί ένα γραπτό του. Αν όπως λέτε κάνατε αναδημοσίευση από την ΑΝΑΤΟΛΗ, τότε θα έπρεπε να αναδημοσιεύσετε το κείμενο όπως ακριβώς ήταν κι όχι να κόψετε ίσως τη πιο σημαντική παράγραφο που έλεγε:
Το ίδιο ταψί, με πάθος χτυπούσε ο μπαρμπαγιώργος, για να σημάνει τη νέα καταστροφή σε βάρος του λαού. «Οι δυνατοί του κόσμου, δεν μας ξεπουλούν για πρώτη φορά» μου είπε. «Το έχουμε ξαναδεί το έργο.» Ο σύντροφός μας αν και είχε γιάλυνο το ένα μάτι, έβλεπε καλύτερα από όλους μας.
Πράγματι το είχαμε ξαναδεί το έργο… Μικρασιατικός ξεριζωμός, εμφύλιος σπαραγμός, μνημονιακό ολοκαύτωμα του λαού, της περιουσίας του, της ελευθερίας του, της αξιοπρέπειάς του. Η ιστορία του τόπου πέρασε σαν φιλμ δευτερολέπτων από τα μάτια μου.
Ακόμα κι αν διαφωνείτε με τη φράση για τις ευθύνες των "δυνατών του κόσμου", δεν έπρεπε να αλλοιώσετε τα λόγια του νεκρού συντρόφου μας.
Τέλος διορθώνοντας τις πηγές σας να πω ότι ο υπογράφων δεν είναι οικονομολόγος αλλά απλά έμπορος.
Αν δεν ήταν λεπτό το ζήτημα της υπεράσπισης της μνήμης του συντρόφου Γ.Χατζησάββα θα ζητούσα ορθή επανάληψη του κειμένου και δημοσιοποίηση της παρούσας καταγγελίας μου.
Όμως επειδή πράγματι η αξία του συντρόφου μας δεν πρέπει να γρατζουνίζεται από όσες μικρότητες διαπράχθησαν εκ μέρους σας, δεν σας ζητώ τίποτα.
Απλά μένω στη παρούσα καταγγελία την οποία θα δημοσιεύσω μόνο στο μπλογκ μου.
Πραγματικά λυπάμαι.

Το κείμενο της ΑΥΓΗΣ εδώ : http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=675096
Το πρωτότυπο κείμενο εδώ : http://visinokipos.blogspot.com/2012/03/blog-post_04.html

1 σχόλιο:

  1. Μην τους παρεξηγείς. Απλά "ξεχάστηκαν" πάνω στον υπερβολικό τους ζήλο για την ενότητα της αριστερας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή